Individuální pilotní trénink

Nákup hodin na simulátoru

Jestliže chcete trénovat podle své představy s naším nebo dokonce vlastním instruktorem, připravili jsme pro vás tento balíček 2 nebo 3 volných hodin na našich simulátorech. Lze ho využít na Boeing 737, Airbus A320 nebo Cessnu 182RG. S prvním nákupem získáte slevový kod platný na následují 3 měsíce, takže každý další nákup hodin je o 15% výhodnější. Ceny jsou uvedeny bez instruktora a platí pro 1 osobu. Každá další osoba v kokpitu simulátoru je zpoplatněna částkou 490,-Kč.

Individuální pilotní trénink

Školení Doba školení Cena

Individuální pilotní trénink Cessna 172 G1000 - 120 minut.

Doba školení
120 minut
Cena
od 3 770 Kč
Vybrat

V ceně není započtený instruktor, který simulátor i obsluhuje. Jeho cena je 500Kč/hod., celkem 1.000Kč.

Individuální pilotní trénink Boeing 737NG – 120 minut

Doba školení
120 minut
Cena
od 5 470 Kč
Vybrat

V ceně není započtený instruktor, který simulátor i obsluhuje. Jeho cena je 500Kč/hod., celkem 1.000Kč.

Individuální pilotní trénink Airbus A320 - 120 minut

Doba školení
120 minut
Cena
od 5 470 Kč
Vybrat

V ceně není započtený instruktor, který simulátor i obsluhuje. Jeho cena je 500Kč/hod., celkem 1.000Kč.

Individuální pilotní trénink Boeing 737 – 180 minut

Doba školení
180 minut
Cena
od 7 470 Kč
Vybrat

V ceně není započtený instruktor, který simulátor i obsluhuje. Jeho cena je 500Kč/hod., celkem 1.500Kč.

Individuální pilotní trénink Airbus A320 - 180 minut

Doba školení
180 minut
Cena
od 7 470 Kč
Vybrat

V ceně není započtený instruktor, který simulátor i obsluhuje. Jeho cena je 500Kč/hod., celkem 1.500Kč.

O simulátoru

Airbus A320

je pokročilý fix-based postupový simulátor realizovaný v roce 2018. Panaromatická projekce má rozsah 230° a délku 9 metrů. Využívá komerční licence Lockheed Martin P3D, francouzskou avioniku Jeehel pro A320 a instruktorskou stanici FS Flight Control. Jako hardware jsou použity nové a kvalitní komponenty Skalarki Electronics A320 s kokpitem Vier Im Pott, kokpit je 100% funkční.

Boeing 737NG řady 800

je taktéž pokročilý fix-based postupový simulátor realizovaný v roce 2018 u kterého probíhá certifikace FNPT II, proto používá motory generované a proměnlivé síly v řízení. Ty umožnují cítit skutečnou sílu v řízení a to na základě rychlosti nebo vyvážení letounu. Panaromatická projekce má rozsah 180° a délku 8 metrů. Využívá komerční licence Lockheed Martin P3D, avioniku Project Magenta pro B737NG a instruktorskou stanici FS Flight Control. Jako hardware jsou použity nové a kvalitní komponenty CP Flight, kokpit je 100% funkční.

Cessna 182RG

je pohyblivý netypový trenažér (náklony do všech stran a zdvih až 50 cm) GA letounu C182RG s možností konfigurace IR SEP/MEP včetně GNS Garmin 530. Obsahuje 3 LCD 27" monitory pro vizuální vedení letu a IFR panel přístrojů.

Časté dotazy

1

Jaký je průběh zážitku?

Zážitek začíná usednutím do připraveného kokpitu s instruktorem. V průběhu konání hlavního zážitku si může váš divácký doprovod na vyžádání vyzkoušet na 15 min. jako bonus let na simulátoru Flight Simulator 2020. Nejedná se o profesionální simulátor, ale běžnou hru s nádhernými detaily s vizualizaví na 55" 4K obrazovce a se základním leteckým ovladačem Thrustmaster formou samoobslužného ovládání. Po zážitku vás provedeme naším centrem a ukážeme vám postupně všechny naše profesionální simulátory. V případě jejich provozu můžete nahlédnout dovnitř k tomu určeným okénkem. U zážitků na simulátorech Formule 1 a Závodním speciálu je k dispozici pro změnu nastavení kvalifikované obsluha nebo za poplatek profesionální instruktor Jan Charouz (předem na vyžádáni) na Formuli 1.

 

2

Mohu si vzít doprovod?

ANO, můžete až tři osoby diváckého doprovodu, ale pouze obdarovaný může pilotovat. Vyjímkou je zážitek na ponorce, kde řídí 3 osoby v různých rolích a 1 osoba diváckého doprovodu. Divácký doprovod nad povolený limit lze doplatit dle kapacity na místě za cenu 190,-Kč za osobu. Střídání v kokpitu je povoleno doprovodu pouze za příplatek 490,-Kč za jednu střídající osobu z důvodu zvýhodněných cen časově delších zážitků pro jednu osobu a zvýšenému opotřebení simulátorů při střídání osob.

 

3

Jaká je vhodná délka zážitku?

Nejprodávanější varianta je 60 minut, neboť umožnuje opakovat přistání s civilními letadly nebo letecký souboj u stíhačky F16. U ponorky vyzkoušíte také druhou a velmi zajímavou misi a závodní simulátory nabídnou dvě tratě. Volte však dle vašich možností, protože je stále možnost zážitek při rezervaci doplatkem ceny prodloužit.

 

4

Potřebuji nějaké předchozí zkušenosti?

Absolutně ne, náš instruktor nebo obsluha vysvětlí vše potřebné k osvojení dané fáze simulace. U složitějších simulátorů jako Boeing 737NG, Airbus A320, F16 Fighting Falcon, Cessna 182RG a ponorka U-BOAT je k dispozici kvalifikovaný instruktor po celou dobu vašeho zážitku.

 

5

Mohu voucher vyměnit za jiný?

Určitě ano, nejlepší způsob je darovat univerální zážitek a nechat obdarovaného vybrat preferovaný simulátor. Nicméně i když vyberete jakýkoliv zážitek, můžete ho vždy při rezervaci v našem on-line systému vyměnit s případným doplatkem za jiný.

 

6

Jak je to s platností voucheru, termínem rezervace a stornem zážitku?

Voucher má platnost 6 - 12 měsíců a lze také prodloužit. Termín si volí obdarovaný po dobu platnosti v on-line rezervačním systému. Storno termínu je možné udělat bezplatně nejpozději 72 hodin před začátkem zážitku.

 

7

Budu pilotovat sám nebo s instruktorem?

Ano, tak daleko jak to zvládnete sami! Nenecháme Vás však samotného, ale náš instruktor Vám pomůže se vším co budete potřebovat pro zvládnutí zážitku.

 

8

Budu svůj zážitek sdílet s někým dalším?

Všechny zážitky jsou individuální a jsou vyhrazeny pouze pro obdarovaného a jeho doprovod. Nikdo vás tak v kokpitu s naším instruktorem rušit nebude.

 

9

Jsou nějaké požadavky na minimální věk, výšku zájemce?

Ano, doporučený věk dětí je od 12 let s minimální výškou 150 cm a dospělé osoby s hmotností do 120kg.

 

10

Je trenažér plně pohyblivý "full-motion-simulator"?

ANO, máme tři pohyblivé simulátory. Cessna 182RG obsahuje pohyblivou základnu 3DOF (3 volnosti pohybu tj. zdvih, klonění, klopení) Závodní speciál má pohyblivou základnu 4DOF (4 volnosti pohybu tj. zdvih, klonění, klopení a rotace). Boeing 737NG, Airbus A320, F16 Fighting Falcon, Formule 1 a U-BOAT je tzv. "fixed-based-simulator" bez hydrauliky. Bohužel vysoké náklady za tvz. full flight motion simulátor dopravního letounu je určen pro výcvik leteckých posádek a prodává se za 18.000,-Kč/hod. Profesionální simulátory stíhaček se s pohyblivou základnou vůbec nedělají z důvodu vysokých G. Na druhou stranu náš širokoúhlý výhled 180-ti stupňů sestavený ze třech full HD projektorů pro simulátory Boeing 737NG, Airbus A320, F16 Fighting Falcon a Formule 1 tento pocit dostatečně nahradí. Mozek se při velké obrazové ploše nechá snadno ošálit dojmem pohybu.

 

11

Kde probíhají reálné lety s Cessnou?

V partnerských leteckých školách Praha Leťnany BlueSky Academy za poplatek 500,-Kč nebo v ceně zážitku v Roudnici nad Labem Aviatický klub nebo OK-AIR v Příbrami se zkušeným instruktorem s Cessnou 172 po dobu 30-ti minut s vaším doprovodem. Tento letoun je čtyřmístný.

Foto

Instruktoři

  • Pavel Sochorovský

    pilot Pavel Sochorovský

    Už jako malý kluk se zajímal o letadla a obdivuje tyto stroje dodnes. Dříve stačilo lepení modelů a pozorování letadel nad hlavou. Od roku 2003 se sny být skutečným pilotem začaly rýsovat více jasněji a získal kvalifikaci obchodního pilota s doložkou IR/MEP, ATPL(A) frozen. V roce 2009 úspěšně absolvoval výběrové řízení na pozici dopravního pilota u společnosti ČSA. V současnosti se zabývá obchodními lety pro soukromou společnost, která hodlá využívat obchodní leteckou dopravu s využitím turbovrtulových letadel pro transport speciálních lékových forem.

  • Denisa Svobodová

    pilot Denisa Svobodová

    Letectví se aktivně věnuje od svých 17 let. Je absolventka Vysoké školy Báňské oboru letecké dopravy a nyní aktivně létá od roku 2018 na letadle Boeing 737 u společnosti Go2Sky. Od roku 2020 vyučuje předměty ATPL na dopravní fakultě ČVUT.

  • Teodor Škoda

    pilot Teodor Škoda

    Létat začal v 17 letech v aeroklubu na kluzácích. Pokračoval výcvikem soukromého pilota. V roce 2020 úspěšně absolvoval zkoušky z teorie dopravního pilota ATPL(a). V roce 2021 dokončil praktický výcvik a je držitelem licence obchodního pilota-CPL/MEP/IR. Volný čas nejraději tráví v aeroklubu létáním na všem, co má křídla.

  • Jan Škopek

    pilot Jan Škopek

    Začal létat od roku 2013 na malých sportovních letounech k získání první kvalifikace PPL. Dále pak pokračoval v létání a zvyšování pilotních kvalifikací společně se studiem ATPL k cílené metě stát se profesionálním dopravním pilotem. Od roku 2018 létá jako první důstojník u společnosti Smartwings na Boeingu 737NG a 737 MAX8.

  • Radek Topinka

    autor a majitel projektu Simulation of Reality Radek Topinka

    Radek Topinka, autor projektu a majitel začal s létáním v roce 2009 v letecké škole Aviatický klub, následně pokračoval studiem ATPL na dopravního pilota. Po ekonomické krizi v roce 2010, která měla dopad i na velké létání se rozhodl naplno věnovat projektu leteckých simulátorů a v roce 2012 otevřel současné centrum Simulation of Reality na Zličíně. Věnuje se nadále aktivně provozu a rozvoji centra, ale také instruktorské činnosti.