Individuální pilotní trénink

Nákup hodin na simulátoru

Jestliže chcete trénovat podle své představy s naším nebo dokonce vlastním instruktorem, připravili jsme pro vás tento balíček 2 nebo 3 volných hodin na našich simulátorech. Lze ho využít na Boeing 737, Airbus A320 nebo Cessnu 172. S prvním nákupem získáte slevový kod platný na následují 3 měsíce, takže každý další nákup hodin je o 15% výhodnější. Ceny jsou uvedeny bez instruktora a platí pro 1 osobu. Každá další osoba v kokpitu simulátoru je zpoplatněna částkou 490,-Kč.Služba je určena pro piloty s platnou pilotní licencí.

Individuální pilotní trénink

Školení Doba rezervace Cena

Individuální pilotní trénink Cessna 172 G1000

Doba rezervace
120 minut
Cena
od 3 970 Kč
Vybrat

V ceně není započtený instruktor, který simulátor i obsluhuje. Jeho cena je 750Kč/hod., celkem 1.500Kč.

Individuální pilotní trénink Boeing 737NG

Doba rezervace
120 minut
Cena
od 5 470 Kč
Vybrat

V ceně není započtený instruktor, který simulátor i obsluhuje. Jeho cena je 970Kč/hod., celkem 1.930Kč.

Individuální pilotní trénink Airbus A320

Doba rezervace
120 minut
Cena
od 5 470 Kč
Vybrat

V ceně není započtený instruktor, který simulátor i obsluhuje. Jeho cena je 970Kč/hod., celkem 1.930Kč.

Individuální pilotní trénink Boeing 737

Doba rezervace
180 minut
Cena
od 6 970 Kč
Vybrat

V ceně není započtený instruktor, který simulátor i obsluhuje. Jeho cena je 970Kč/hod., celkem 2.910Kč.

Individuální pilotní trénink Airbus A320

Doba rezervace
180 minut
Cena
od 6 970 Kč
Vybrat

V ceně není započtený instruktor, který simulátor i obsluhuje. Jeho cena je 970Kč/hod., celkem 2.910Kč.

O simulátoru

Airbus A320

je pokročilý fix-based postupový simulátor realizovaný v roce 2018, ale v roce 2024 prošel modernizací výměnou serverů a hlavního SW za P3DV5. Panaromatická projekce má rozsah 230° a délku 9 metrů. Využívá komerční licence Lockheed Martin P3D, francouzskou avioniku Jeehel pro A320 a instruktorskou stanici FS Flight Control. Jako hardware jsou použity nové a kvalitní komponenty Skalarki Electronics A320 s kokpitem Vier Im Pott, kokpit je 100% funkční.

Boeing 737NG řady 800

je taktéž pokročilý fix-based postupový simulátor realizovaný v roce 2018,ale v roce 2024 prošel modernizací výměnou serverů a hlavního SW za P3DV5. U simulátoru probíhá certifikace FNPT II, proto používá motory generované a proměnlivé síly v řízení. Ty umožnují cítit skutečnou sílu v řízení a to na základě rychlosti nebo vyvážení letounu. Panaromatická projekce má rozsah 180° a délku 8 metrů. Využívá komerční licence Lockheed Martin P3D, avioniku Project Magenta pro B737NG a instruktorskou stanici FS Flight Control. Jako hardware jsou použity nové a kvalitní komponenty CP Flight, kokpit je 100% funkční.

Cessna 172

Náš simulátor Cessny 172 s moderní avionikou Garmin 1000 NXi je kopií kabiny skutečného letadla s vizualizací 180 stupňů, délce 4,5 metru a doposud největšímu rozlišením pro simulaci vůbec, tedy 12K na třech 65" OLED panelech, které pohání ta nejsilnější grafická karta na planetě, Nvidia 4090. Celý projekt vznikal za účelem certifikace FNPT II plánovanou pro rok 2025 a díky tomu ucítíte proměnlivé síly v řízení, které zajištují 4 motory v beranech od renomované švýcarské společnosti

Časté dotazy

1

Jaký je průběh zážitku nebo výcviku?

Zážitek / výcvik začíná usednutím do připraveného kokpitu s instruktorem. V průběhu konání hlavního zážitku si může váš divácký doprovod jako bonus let na simulátoru Flight Simulator 2020 na Xboxu X. Po nebo před zážitkem vás provedeme naším centrem a ukážeme vám postupně všechny naše profesionální simulátory. V případě jejich provozu můžete nahlédnout dovnitř k tomu určeným okénkem. U zážitků na simulátorech Formule 1 a Závodním speciálu je k dispozici pro změnu nastavení kvalifikované obsluha nebo za poplatek profesionální instruktor Jan Charouz (předem na vyžádáni) na Formuli 1.

 

2

Mohu si vzít doprovod?

ANO, můžete až tři osoby diváckého doprovodu, ale pouze obdarovaný může pilotovat. Vyjímkou je zážitek na ponorce, kde řídí 3 osoby v různých rolích a 1 osoba diváckého doprovodu. Divácký doprovod nad povolený limit lze doplatit dle kapacity na místě za cenu 190,-Kč za osobu. Střídání v kokpitu je povoleno doprovodu pouze za příplatek 490,-Kč za jednu střídající osobu z důvodu zvýhodněných cen časově delších zážitků pro jednu osobu a zvýšenému opotřebení simulátorů při střídání osob.

 

3

Jaká je vhodná délka zážitku?

Nejprodávanější varianta je 60 minut, neboť umožnuje opakovat přistání s civilními letadly nebo letecký souboj u stíhačky F16. U ponorky vyzkoušíte také druhou a velmi zajímavou misi a závodní simulátory nabídnou dvě tratě. Volte však dle vašich možností, protože je stále možnost zážitek při rezervaci doplatkem ceny prodloužit.

 

4

Potřebuji nějaké předchozí zkušenosti?

Absolutně ne, náš instruktor nebo obsluha vysvětlí vše potřebné k osvojení dané fáze simulace. U složitějších simulátorů jako Boeing 737NG, Airbus A320, F16 Fighting Falcon, Cessna 182RG a ponorka U-BOAT je k dispozici kvalifikovaný instruktor po celou dobu vašeho zážitku.

 

5

Mohu voucher vyměnit za jiný?

Určitě ano, nejlepší způsob je darovat univerální zážitek a nechat obdarovaného vybrat preferovaný simulátor. Nicméně i když vyberete jakýkoliv zážitek, můžete ho vždy při rezervaci v našem on-line systému vyměnit s případným doplatkem za jiný.

 

6

Jak je to s platností voucheru, termínem rezervace a stornem zážitku?

Voucher má platnost 6 - 12 měsíců a lze také prodloužit. Termín si volí obdarovaný po dobu platnosti v on-line rezervačním systému. Storno termínu je možné udělat bezplatně nejpozději 72 hodin před začátkem zážitku.

 

7

Budu pilotovat sám nebo s instruktorem?

Ano, tak daleko jak to zvládnete sami! Nenecháme Vás však samotného, ale náš instruktor Vám pomůže se vším co budete potřebovat pro zvládnutí zážitku.

 

8

Budu svůj zážitek sdílet s někým dalším?

Všechny zážitky jsou individuální a jsou vyhrazeny pouze pro obdarovaného a jeho doprovod. Nikdo vás tak v kokpitu s naším instruktorem rušit nebude.

 

9

Jsou nějaké požadavky na minimální věk, výšku zájemce?

Ano, doporučený věk dětí je od 12 let s minimální výškou 150 cm a dospělé osoby s hmotností do 120kg.

 

10

Je trenažér plně pohyblivý "full-motion-simulator"?

ANO, máme dva pohyblivé simulátory. Závodní speciál má pohyblivou základnu 5DOF (4 volnosti pohybu tj. zdvih, klonění, klopení a rotace, posun) a F18 Hornet VR s 4DOF. Boeing 737NG, Airbus A320, F16 Fighting Falcon F-18 Hornet MR, Cessna 172, Formule 1 a U-BOAT je tzv. "fixed-based-simulator" bez hydrauliky. Bohužel vysoké náklady za tvz. full flight motion simulátor dopravního letounu je určen pro výcvik leteckých posádek a prodává se za 18.000,-Kč/hod. Na druhou stranu náš širokoúhlý výhled minimálně 180-ti stupňů sestavený ze třech full HD projektorů pro simulátory Boeing 737NG, Airbus A320, F16 Fighting Falcon a Formule 1 tento pocit dostatečně nahradí. Mozek se při velké obrazové ploše nechá snadno ošálit dojmem pohybu.

Kde probíhají reálné lety Alto NG?

V Praze Letňany pro piloty formou pronájmu letounu nebo seznamovacím letem před případným pronájmem.

Foto

Instruktoři

  • Pavel Sochorovský

    pilot Pavel Sochorovský

    Už jako malý kluk se zajímal o letadla a obdivuje tyto stroje dodnes. Dříve stačilo lepení modelů a pozorování letadel nad hlavou. Od roku 2003 se sny být skutečným pilotem začaly rýsovat více jasněji a získal kvalifikaci obchodního pilota s doložkou IR/MEP, ATPL(A) frozen. V roce 2009 úspěšně absolvoval výběrové řízení na pozici dopravního pilota u společnosti ČSA. V současnosti se zabývá obchodními lety pro soukromou společnost, která hodlá využívat obchodní leteckou dopravu s využitím turbovrtulových letadel pro transport speciálních lékových forem.

  • Denisa Svobodová

    pilot Denisa Svobodová

    Letectví se aktivně věnuje od svých 17 let. Je absolventka Vysoké školy Báňské oboru letecké dopravy a nyní aktivně létá od roku 2018 na letadle Boeing 737 u společnosti Go2Sky. Od roku 2020 vyučuje předměty ATPL na dopravní fakultě ČVUT.

  • Teodor Škoda

    pilot Teodor Škoda

    Létat začal v 17 letech v aeroklubu na kluzácích. Pokračoval výcvikem soukromého pilota. V roce 2020 úspěšně absolvoval zkoušky z teorie dopravního pilota ATPL(a). V roce 2021 dokončil praktický výcvik a je držitelem licence obchodního pilota-CPL/MEP/IR. Volný čas nejraději tráví v aeroklubu létáním na všem, co má křídla.

  • Jan Škopek

    pilot Jan Škopek

    Začal létat od roku 2013 na malých sportovních letounech k získání první kvalifikace PPL. Dále pak pokračoval v létání a zvyšování pilotních kvalifikací společně se studiem ATPL k cílené metě stát se profesionálním dopravním pilotem. Od roku 2018 létá jako první důstojník u společnosti Smartwings na Boeingu 737NG a 737 MAX8.

  • Radek Topinka

    autor a majitel projektu Simulation of Reality Radek Topinka

    Radek Topinka, autor projektu a majitel začal s létáním v roce 2009 v letecké škole Aviatický klub, následně pokračoval studiem ATPL na dopravního pilota. Po ekonomické krizi v roce 2010, která měla dopad i na velké létání se rozhodl naplno věnovat projektu leteckých simulátorů a v roce 2012 otevřel současné centrum Simulation of Reality na Zličíně. Věnuje se nadále aktivně provozu a rozvoji centra, ale také instruktorské činnosti.